راه اندازی و پشتیبانی شبکه

راه اندازی و پشتیبانی شبکه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کمتر خانه، شرکت و کسب و کاری را می توان یافت که از تجهیزات کامپیوتری و شبکه و ماشین های اداری استفاده نکند. به طبع، این تجهیزات همچون تمامی تجهیزات الکترونیکی نیاز به تعمیرات و رفع اشکالات احتمالی و پشتیبانی دارند. در دنیای دیجیتال امروزی، برای شرکت‌ها به‌طور فزاینده‌ای مهم است که یک راه‌اندازی شبکه و سیستم پشتیبانی کارآمد در محل داشته باشند. این به آن‌ها امکان می‌دهد تا از سرمایه‌گذاری‌های فناوری خود بیشترین بهره را ببرند و در عین حال اطمینان حاصل شود که داده‌هایشان از حملات یا اختلالات مخرب در امان می‌مانند.

در این بین نه تنها کامپیوترها با توجه به استفاده از نرم افزار و سیستم عامل و اتصال به اینترنت و دستگاه های قابل حمل، بیشتر در معرض خرابی و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری قرار میگیرند بلکه تجهیزات شبکه مانند سرور، سوییچ و … نیز نیاز به نگهداری دارند تا امنیت زیرساخت و اطلاعات شرکت شما به خطر نیفتد لذا در صورت وجود مشکل، بهره مندی از متخصصان این خوزه برای راه اندازی اصولی شبکه و پشتیبانی کامپیوتر میتواند کار ساز باشد. مدیران شبکه باید درک کاملی از مفاهیم و فناوری های شبکه داشته باشند تا بتوانند شبکه یک شرکت را به درستی راه اندازی کنند. این شامل راه اندازی روترها، سوئیچ ها، فایروال ها، پیکربندی آدرس های IP، راه اندازی سرورهای DNS و موارد دیگر است. هنگامی که شبکه به درستی راه اندازی شد، به منظور حفظ عملکرد بهینه آن، باید تعمیر و نگهداری منظم انجام شود.

راه اندازی و پشتیبانی

راه اندازی و پشتیبانی شبکه یک بخش ضروری از اداره هر شرکتی است. این شامل راه اندازی شبکه ای از رایانه ها، سرورها و سایر اجزای فعال و غیرفعال است. همچنین مستلزم ارائه پشتیبانی فنی مداوم برای اطمینان از اجرای بهینه شبکه است  که نیازمند متخصصان آموزش دیده با دانش پروتکل های شبکه و سخت افزار است. این امر مستلزم برنامه ریزی دقیق، طراحی، پیاده سازی و نگهداری زیرساخت شبکه ایمن برای شرکت است. همچنین شامل اطمینان از اتصال صحیح همه دستگاه‌ها به شبکه، عیب‌یابی هر گونه مشکلی که در سیستم ایجاد می‌شود، ارائه راهنمایی‌های فنی به کاربران نهایی در صورت نیاز، نظارت بر عملکرد سیستم برای هرگونه ناهنجاری یا تهدید امنیتی، و اطمینان از سیاست‌های حفظ حریم خصوصی داده‌ها است. در همه حال دنبال می شود.

پشتیبانی کامپیوتر و شبکه از دیگر خدماتی است که سینا نتورک به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. نیروهای متخصص CinaNetwork به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات پشتیبانی کامپیوتر و شبکه به شرکت ها، سازمان ها و حتی اشخاص حقیقی هستند.  کلیه خدمات راه اندازی و نگهداری کامپیوتر و سخت افزار/ترم افزار شبکه در محل مشتری با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت توسط متخصصان CinaNetwork انجام میپذیرد.

برای دریافت مشاوره و خدمات راه اندازی و پشتیبانی می توانید با ما در تماس باشید.

خدمات شبکه

خدمات شبکه به صورت passive و Active از جمله راه اندازی انواع سرویس، آرایش رک و … ارائه میشود که جزئیات کامل آنرا میتوانید از این لینک مشاهده کنید.

خدمات کامپیوتر

از نمومه خدمات کامپیوتری CinaNetwork میتوان به مواردی همچون:

  • نصب و ارتقاء سیستم عامل های (ویندوز، مک ، لینوکس)
  • نصب نرم افزار های عمومی و تخصصی
  • بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست رفته
  • به اشتراک گذاری پرینتر، فایل و نرم افزار ها
  • نصب پرینتر، فکس، اسکنر ،‌مودم، روتر و…
  • بکاپ و پشتیبان گیری از اطلاعات
  • ویروس یابی نصب آنتی ویروس خانگی و تحت شبکه
  • نصب درایور کامپیوتر و لپتاپ و آپدیت آنها
     

اشاره کرد که این خدمات حتی به اشخاص حقیقی در منزل نیز ارائه میگردد.

در پایان، راه اندازی و نگهداری یک شبکه قابل اعتماد نیاز به برنامه ریزی دقیق و اجرای ماهرانه توسط یک متخصص یا مدیر IT با تجربه دارد که می تواند اطمینان حاصل کند که تمام جنبه های شبکه برای عملکرد بهینه در نظر گرفته شده است.

فهرست